Papildomos paslaugos

Apleistos buhalterijos tvarkymasDarbo teisėĮstatinio kapitalo didinimasJuridinio statuso keitimasĮmonių likvidavimasPavadinimo keitimasĮstatų keitimasPrekės ženklo registravimasPagrindinės paslaugos

Apleistos buhalerijos tvarkymas

Tvarkinga buhalterija – patikimos įmonės atspindys.Buhalterija gali būti apleidžiama dėl įvairių priežasčių: nuo jaunų įmonių buhalterinių aspektų neprioritetizavimo, veiklos vykdymo sustabdymo, iki nekompetetingo buhalterio, paliekančio klaidas. Jeigu susidūrėte su tokia situacija – mes Jums padėsime:
  • Identifikuodami apleistos buhalterijos priežastis,
  • Parengdami ir pateikdami deklaracijas,
  • Sutvarkydami įvairius buhalterinės apskaitos dokumentus,
  • Pateikdami ataskaitas valstybinėms institucijoms,
  • Paruošdami finansines ataskaitas ir jų rinkinius (pvz., metinius),
  • Atlikdami apskaitos vidinį auditą,
  • Šalindami neatitikimus bei klaidas ataskaitose,
  • Apskaičiuodami mokesčius,
  • Tikrindami visus iš anksčiau turimus duomenis.
Gaukite nemokamą konsultaciją

Darbo teisė

Nuo 35 €

Mes Jums padėsime atsakydami į visus iškilusius klausimus ir spręsdami iškilusius iššūkius, susijusius su darbo teise. Pasirūpinsime:
  • Darbo įstatymų laikymusi ir kontrole,
  • Informavimu ir konsultavimu apie darbuotojų bei darbdavių organizacijų bendradarbiavimu,
  • Pagalba sudarant darbo sutartis,
  • Pagalba darbo ginčų atveju,
  • Kolektyvinių sutarčių sudarymu.
Gaukite nemokamą konsultaciją

Įstatinio kapitalo didinimas

Nuo 35 €

Įstatinis kapitalas, arba įmonės surinktos lėšos jos steigimo metu, paprastai gali būti didinamos norint įtraukti daugiau lėšų į įmonę arba siekiant užtikrinti įmonės finansinių įsipareigojimų vykdymą. Kadangi kapitalo didinimas gali būti vykdomas įvairiais būdais, mes įvertinsime Jūsų įmonės padėtį ir pritaikysime individualų įstatinio kapitalo didinimo planą.
Gaukite nemokamą konsultaciją

Juridinio statuso keitimas

Nuo 35 €

Esate Individuali įmonė (IĮ) ir planuojate keisti statusą į Uždarosios akcinės bendrovės (UAB)? O gal esate UAB ir norite tapti Mažaja bendrija (MB)? Šiais, ar kitais atvejais mūsų specialistai Jums padės pakeisti juridinį statusą greitai ir patogiai – ne tik pasirūpinsime notaro paslaugomis ir dokumentų tvarkymu, bet pagal poreikį padėsime sugeneruoti ir naują pavadinimą!
Gaukite nemokamą konsultaciją

Įmonių likvidavimas

Nuo 35 €

Stabdyti savo įmonės veiklą nėra malonus procesas, ir mes puikiai suprantame, jog su savo kurtu kūriniu atsisveikinti yra sunku. Tačiau, kad šis procesas būtų lengvesnis ir sklandus, padėsime:
  • Pasirinkti likvidatorių ir su juo pasirašyti sutartį,
  • Paskelbti informaciją apie įmonės likvidavimą viešai spaudoje ir pranešti apie tai visiems asmenims, kuriems likvidavimas gali turėti įtakos,
  • Perduoti informaciją juridinių asmenų registro centrui,
  • Sudaryti finansinį balansą ir atsiskaityti su darbuotojais, kreditoriais bei padengti visus kitus turėtus finansinius įsipareigojimus
  • Išdalinti likusį turtą akcininkams bei bendrasavininkams proporcingai, pagal įnašo dydį,
  • Uždaryti banko sąskaitas,
  • Sunaikinti antspaudus,
  • Perkelti dokumentus į archyvą,
  • Pasirašyti juridinio vieneto likvidavimo aktą
Gaukite nemokamą konsultaciją

Pavadinimo keitimas

Nuo 35 €

Nusprendėte keisti įmonės pavadinimą, bet kyla klausimų dėl proceso eigos ar pačio pavadinimo sugeneravimo? Nesijaudinkite! Mes Jums padėsime sutvarkyti visus reikiamus dokumentus, susisieksime su Registrų centru bei padėsime sukurti unikalų įmonės pavadinimą, kuris padės Jūsų įmonei išsiskirti.
Gaukite nemokamą konsultaciją

Įstatų keitimas

Nuo 35 €

Jei matote, jog įmonės įstatai nebeatitinka Jūsų tikslų ar vizijos, ar jei Jums reikia pakeisti tik tam tikras veiklos rūšis, bet nežinote kaip tai padaryti – mes Jums pagelbėsime, pasirūpindami procesu nuo pradžios iki pabaigos: visais reikalingais dokumentais ir jų adminisravimu, notaro paslaugomis bei nuolatiniu Jūsų konsultavimu.
Gaukite nemokamą konsultaciją

Prekės ženklo registravimas

Nuo 35 €

Kartais įmonės pamiršta šį labai paprastą, bet itin svarbų etapą – užregistruoti savo prekės ženklą. Visai nesvarbu, ar Jūs esate jauna, ilgametė, didelė ar maža įmonė. Registuroti prekės ženklą yra svarbu, nes taip galėsite sąžiningai konkuruoti su kitomis įmonėmis bei išvengti kopijavimo iš tų, kurie pasisavina svetimas idėjas. Mes Jums padėsime sutvarkyti visus šiam procesui reikiamus dokumentus, sugalvoti stiprų prekės ženklą ir įsitvirtinti rinkoje.
Gaukite nemokamą konsultaciją
KONSULTACIJA

Turite klausimų?
Rezervuokite laiką nemokamai konsultacijai.

Mūsų buhalterinės apskaitos ekspertai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus nemokamos konsultacijos metu.
patarimai

Patarimai ir naudinga informacija Jūsų verslo startui

Mūsų buhalterės nuolat susiduria su klausimais tiek apie naujų įmonių steigimą, tiek apie kasdienes buhalterinės apskaitos situacijas. Todėl stengiamės į juos atsakyti iš anksto ir pateikiame savo patarimus.
PVM mokėtojas: kaip žinoti, ar jau laikas juo tapti?
Kaip žinia, pridėtinės vertės mokestis, arba PVM – tai, ką sumokame nuo pardavimo metu sukurtos prekių ir paslaugų pridėtinės vertės. O PVM mokėtojas – nustatyta tvarka mokesčių administratoriaus užregistruotas asmuo, turintis mokėti PVM. Tiek įmonės, tiek asmenys, vykdantys individualią veiklą, gali savanoriškai įsiregistruoti PVM mokėtoju ir nelaukti, kuomet tai taps įstatymo nustatyta prievole – pavyzdžiui, viršijus 45 tūkst. metinės apyvartos ribą.
Taigi dar keli klausimai, kurie neduoda ramybės daugeliui mano konsultuojamų pradedančiųjų verslininkų – kuo skiriasi PVM ir ne PVM mokėtojo statusai ir kaip žinoti, ar jau verta patiems tapti PVM mokėtoju, jei iki šiol tokio statuso dar neturėjo.
Vienintelio teisingo atsakymo šioje situacijoje nėra. Tačiau egzistuoja kelios elementarios taisyklės, susijusios su jūsų kuriamu produktu ar paslauga bei jų pirkėjų tipais. Būtent pagal jas įsivertinus asmeninę situaciją pavyks priimti tinkamiausią sprendimą: ar jau laikas įsiregistruoti kaip PVM mokėtojui, o gal verta neskubėti ir kol kas vystyti veiklą ne PVM mokėtojo statusu.
Daugiau
Įmonės steigimas savarankiškai: nuo ko pradėti?
Nusprendus realizuoti pirmojo nuosavo verslo idėją, neabejotinai gali kilti daugybė trikdančių klausimų dėl bene esminio startinio formalumo – įmonės steigimo. Norėdami įveikti iššūkį, veikiausiai dėl laiko ir papildomų rūpesčių stokos skubėtumėte kreiptis į buhalterines paslaugas teikiančias įmones ar ieškoti individualiai dirbančių buhalterių, kurie viską sutvarkytų.
Visgi verslo idėjos „įforminimo“ procesas nėra toks jau sudėtingas, kai turi patikimą šaltinį, kuris suprantamai  paaiškina, kaip viskas veikia. Šiuo klausimu tam esame mes – drąsiai galite vadinti tavoapskaita.lt komandą savo asmenine buhalterinių paslaugų konsultantais. Metas judėti prie kitos užduoties – išsiaiškinti esminius sklandaus ir teisingo įmonės steigimo niuansus, kad klaidžioti biurokratiniuose labirintuose reikėtų kuo mažiau.
Daugiau
Kuo skiriasi MB ir UAB? Ir ką pasirinkti?
Tai dažniausias klausimas, kurį mums užduoda būsimieji verslininkai, nusprendę kreiptis pagalbos dėl įmonės steigimo. Juridinės formos pasirinkimas yra išties yra svarbus elementas, nuo kurio priklauso jūsų startas, tam tikri veiklos principai, galimybės, tad jį rūpestingai apgalvoti tikrai reikia.
Lengviausias būdas tai padaryti – įsivertinti pliusus ir minusus. Būtent tokiu gana elementariu patarimu pirmiausiai pasidaliname su klientais, išgirdę klausimus, kuo skiriasi mažoji bendrija (MB) ir uždaroji akcinė bendrovė (UAB) ar kurią juridinę formą geriau rinktis.
Esate panašioje kryžkelėje? Kviečiame susipažinti su pagrindiniais MB ir UAB bruožais ir pliusais bei minusais.
Atsakomybė
Pradėkime nuo MB ir UAB siejančio vieno bendro privalumo – mažos atsakomybės verslo tipo. Abu yra ribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys, o tai reiškia, kad įmonių savininkas neatsako savo asmeniniu turtu įmonės bankroto atveju.Lengviausias būdas tai padaryti – įsivertinti pliusus ir minusus. Būtent tokiu gana elementariu patarimu pirmiausiai pasidaliname su klientais, išgirdę klausimus, kuo skiriasi mažoji bendrija (MB) ir uždaroji akcinė bendrovė (UAB) ar kurią juridinę formą geriau rinktis.
Daugiau
Automobilių naudojimas ir apmokestinimas įmonės veikloje
Kuomet transporto priemonė įsigyjama įmonės vardu, versle ji turi būti naudojama pagal paskirtį: uždirbti pajamas ir gauti ekonominę naudą. Darbuotojui naudojant automobilį už įmonės veiklos ribų, tai yra savoms reikmėms (vykstant apsipirkti po darbo ar atostogauti), gaunama nauda turi būti atitinkamai apmokestinama. Kalbant paprastai, reikia susimokėti papildomus automobilio mokesčius. Tokia 2021 m. sugriežtinta mokesčių administratoriaus kontrolė įmonės automobilių naudojimui ne tik įmonės veikloje įnešė nemažai sumaišties.
Daugiau
Amžina dilema, kai reikia mokėti mokesčius: įmokų kodai
Įmokų kodai – tai, kas nesvetima visiems darbingo amžiaus asmenims, gaunantiems pajamų gyvenant Lietuvoje, bei juolab verslams: nesvarbu, turite mažąją bendriją ar didesnę individualią įmonę. Ir tuo pačiu lengvas galvos skausmas, kai ateina metas mokėti mokesčius, o ne kartą naudota vos trijų ar keturių skaičių įmokos kodo kombinacija eilinį kartą pasimiršta.
Būna ir taip, kad rūpintis mokestine prievole ir įmokos kodais apskritai tenka pirmą kartą. Nepatyrusiam verslui, kurio ne tik vystymu, bet ir finansiniu administravimu rūpinasi tas pats specifinių žinių šioje srityje neturintis žmogus, ar individualiam asmeniui, neseniai pradėjusiam pajamų teikiančią veiklą.
Visgi atliekant mokesčių įmokos VMI ar „Sodrai“ pavedimą nurodyti tikslų įmokos kodą būtina, jei norite, kad patvirtinimas apie jūsų kaip sąžiningo ir atsakingo verslo savininko ar piliečio atliktą pareigą be jokių nesklandumų atsidurtų valstybės biudžete.
Daugiau
DUK
Dažniausiai užduodami klausimai
Taupome Jūsų laiką ir atsakome į mūsų klientų dažniausiai užduodamus klausimus.
Vis dar turite klausimų? Užduokite juos užpildydami formą.
Pateikite klausimą ir atsakysime Jums per vieną darbo dieną
Jūsų užklausa gauta. Susisieksime su Jumis per vieną darbo dieną.
Užklausos išsiųsti nepavyko. Patikrinkite ar teisingai įvedėte el. pašto adresą, telefono numerį ir užpildėte visus laukus.
El. paštas
Susisiekite tiesiogiai el. paštu
info@tavoapskaita.lt
Tel. Nr.
Susisiekite tiesiogiai telefonu
+370 614 03 533