Buhalterinė apskaita ir kitos paslaugos

UAB ApskaitaVŠĮ ApskaitaMB ApskaitaDuomenų apsaugaĮmonių steigimasDaugiau paslaugų

UAB ir VŠĮ Apskaita

Nuo 59 €/mėn

Mūsų buhalterių komanda yra pasiruošusi Jūsų Uždarajai akcinei bendrovei ar Viešajai įstaigai padėti visais apskaitos klausimais. Būsime lyg Jūsų asmeninis įmonės buhalteris, nes visiems savo klientams priskiriame pastovų ir nuolatinį apskaitos specialistą.‍
  • Mes Jums padėsime:
  • Apskaičiuoti ir deklaruoti mokesčius,
  • Atlikti darbo užmokesčio apskaitą,
  • Konsultuodami buhalterijos ir mokesčių apskaitos klausimais,
  • Periodiškai teikti ataskaitas bei deklaracijas kontroliuojančioms institucijoms,
  • Sudaryti finansines ataskaitas įmonės vadovams,
  • Atlikdami kitas užduotis (ilgalaikio turto ir atsargų apskaita, sandėlio, kasos, banko operacijų įvedimas, inventorizacijos atlikimas ir jos dokumentų paruošimas, pirkimų bei pardavimų apskaita ir kiti darbai)
Gaukite nemokamą konsultaciją

MB Apskaita

Nuo 29 €/mėn

Esate Mažoji bendrija ir ieškote pagalbos buhalterinėje srityje? Mes teikiame plataus spektro buhalterinės apskaitos paslaugas bei kievienam savo klientui priskiriame nuolatinį apskaitos specialistą, kuris tampa Jūsų nuolatine komandos dalimi.
  • Mes Jums padėsime:
  • Apskaičiuoti ir deklaruoti mokesčius,
  • Atlikti darbo užmokesčio apskaitą,
  • Konsultuodami buhalterijos ir mokesčių apskaitos klausimais,
  • Periodiškai teikti ataskaitas bei deklaracijas kontroliuojančioms institucijoms,
  • Sudaryti finansines ataskaitas įmonės vadovams,
  • Atlikdami kitas užduotis (ilgalaikio turto ir atsargų apskaita, sandėlio, kasos, banko operacijų įvedimas, inventorizacijos atlikimas ir jos dokumentų paruošimas, pirkimų bei pardavimų apskaita ir kiti darbai)
Gaukite nemokamą konsultaciją

Duomenų apsauga

Nuo 49 €

Pagal duomenų apsaugos reikalavimus nustatančius teisės aktus padėsime Jums užtikrinti atitiktį Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimams Jūsų įmonėje.
  • Atliksime duomenų apsaugos auditą ir įvertinsime įmonės / įstaigos / organizacijos BDAR laikymąsi duotuoju laikotarpiu;
  • Inventorizuosime Jūsų įmonės / įstaigos / organizacijos tvarkomus asmens duomenis.
  • Parengsime visus reikalingus asmens duomenų tvarkymo dokumentus bei pasirūpinsime:
    1. Asmens duomenų tvarkymo ir saugojimo politika, taisyklėmis ir taisyklių įgyvendinimo aprašu;
    2. Duomenų subjekto teisių įgyvendinimo taisyklėmis;
    3. Asmens duomenų saugumo pažeidimų nustatymo ir pranešimo apie asmens duomenų saugumo pažeidimą pateikimo tvarkos aprašu;
    4. Asmens vaizdo duomenų tvarkymo taisyklėmis;
    5. Kitomis taisyklėmis, tvarkos bei kitais dokumentais pagal poreikį.
  • Padėsime Jums įgyvendinti Organizacinių ir techninių priemonių nustatytų tvarkų ir taisyklių BDAR reikalavimus ir jų tęstinumo politiką,
  • Kartu paskirsime duomenų apsaugos pareigūną,
  • Užtikrinisime procesus tęstiniam BDAR reikalavimų vykdymui
Gaukite nemokamą konsultaciją

Įmonių steigimas

Nuo 150 €

Planuojate įkurti savo įmonę (UAB, MB, IĮ)? Mūsų buhalterių komanda padės Jums tai padaryti lengvai ir greitai: vos per 5 – 7 darbo dienas!Už Jus sutvarkysime visus dokumentus ir pateiksime juos kontroliuojančioms įstaigoms. Jums belieka sugalvoti pavadinimą (o jei pritrūks idėjų – mes Jums padėsime sugeneruoti konkurencingą pavadinimą!) ir pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu.
Gaukite nemokamą konsultaciją
KONSULTACIJA

Turite klausimų?
Rezervuokite laiką nemokamai konsultacijai.

Mūsų buhalterinės apskaitos ekspertai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus nemokamos konsultacijos metu.
patarimai

Patarimai ir naudinga informacija Jūsų verslo startui

Mūsų buhalterės nuolat susiduria su klausimais tiek apie naujų įmonių steigimą, tiek apie kasdienes buhalterinės apskaitos situacijas. Todėl stengiamės į juos atsakyti iš anksto ir pateikiame savo patarimus.
PVM mokėtojas: kaip žinoti, ar jau laikas juo tapti?
Kaip žinia, pridėtinės vertės mokestis, arba PVM – tai, ką sumokame nuo pardavimo metu sukurtos prekių ir paslaugų pridėtinės vertės. O PVM mokėtojas – nustatyta tvarka mokesčių administratoriaus užregistruotas asmuo, turintis mokėti PVM. Tiek įmonės, tiek asmenys, vykdantys individualią veiklą, gali savanoriškai įsiregistruoti PVM mokėtoju ir nelaukti, kuomet tai taps įstatymo nustatyta prievole – pavyzdžiui, viršijus 45 tūkst. metinės apyvartos ribą.
Taigi dar keli klausimai, kurie neduoda ramybės daugeliui mano konsultuojamų pradedančiųjų verslininkų – kuo skiriasi PVM ir ne PVM mokėtojo statusai ir kaip žinoti, ar jau verta patiems tapti PVM mokėtoju, jei iki šiol tokio statuso dar neturėjo.
Vienintelio teisingo atsakymo šioje situacijoje nėra. Tačiau egzistuoja kelios elementarios taisyklės, susijusios su jūsų kuriamu produktu ar paslauga bei jų pirkėjų tipais. Būtent pagal jas įsivertinus asmeninę situaciją pavyks priimti tinkamiausią sprendimą: ar jau laikas įsiregistruoti kaip PVM mokėtojui, o gal verta neskubėti ir kol kas vystyti veiklą ne PVM mokėtojo statusu.
Daugiau
Įmonės steigimas savarankiškai: nuo ko pradėti?
Nusprendus realizuoti pirmojo nuosavo verslo idėją, neabejotinai gali kilti daugybė trikdančių klausimų dėl bene esminio startinio formalumo – įmonės steigimo. Norėdami įveikti iššūkį, veikiausiai dėl laiko ir papildomų rūpesčių stokos skubėtumėte kreiptis į buhalterines paslaugas teikiančias įmones ar ieškoti individualiai dirbančių buhalterių, kurie viską sutvarkytų.
Visgi verslo idėjos „įforminimo“ procesas nėra toks jau sudėtingas, kai turi patikimą šaltinį, kuris suprantamai  paaiškina, kaip viskas veikia. Šiuo klausimu tam esame mes – drąsiai galite vadinti tavoapskaita.lt komandą savo asmenine buhalterinių paslaugų konsultantais. Metas judėti prie kitos užduoties – išsiaiškinti esminius sklandaus ir teisingo įmonės steigimo niuansus, kad klaidžioti biurokratiniuose labirintuose reikėtų kuo mažiau.
Daugiau
Kuo skiriasi MB ir UAB? Ir ką pasirinkti?
Tai dažniausias klausimas, kurį mums užduoda būsimieji verslininkai, nusprendę kreiptis pagalbos dėl įmonės steigimo. Juridinės formos pasirinkimas yra išties yra svarbus elementas, nuo kurio priklauso jūsų startas, tam tikri veiklos principai, galimybės, tad jį rūpestingai apgalvoti tikrai reikia.
Lengviausias būdas tai padaryti – įsivertinti pliusus ir minusus. Būtent tokiu gana elementariu patarimu pirmiausiai pasidaliname su klientais, išgirdę klausimus, kuo skiriasi mažoji bendrija (MB) ir uždaroji akcinė bendrovė (UAB) ar kurią juridinę formą geriau rinktis.
Esate panašioje kryžkelėje? Kviečiame susipažinti su pagrindiniais MB ir UAB bruožais ir pliusais bei minusais.
Atsakomybė
Pradėkime nuo MB ir UAB siejančio vieno bendro privalumo – mažos atsakomybės verslo tipo. Abu yra ribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys, o tai reiškia, kad įmonių savininkas neatsako savo asmeniniu turtu įmonės bankroto atveju.Lengviausias būdas tai padaryti – įsivertinti pliusus ir minusus. Būtent tokiu gana elementariu patarimu pirmiausiai pasidaliname su klientais, išgirdę klausimus, kuo skiriasi mažoji bendrija (MB) ir uždaroji akcinė bendrovė (UAB) ar kurią juridinę formą geriau rinktis.
Daugiau
Automobilių naudojimas ir apmokestinimas įmonės veikloje
Kuomet transporto priemonė įsigyjama įmonės vardu, versle ji turi būti naudojama pagal paskirtį: uždirbti pajamas ir gauti ekonominę naudą. Darbuotojui naudojant automobilį už įmonės veiklos ribų, tai yra savoms reikmėms (vykstant apsipirkti po darbo ar atostogauti), gaunama nauda turi būti atitinkamai apmokestinama. Kalbant paprastai, reikia susimokėti papildomus automobilio mokesčius. Tokia 2021 m. sugriežtinta mokesčių administratoriaus kontrolė įmonės automobilių naudojimui ne tik įmonės veikloje įnešė nemažai sumaišties.
Daugiau
Amžina dilema, kai reikia mokėti mokesčius: įmokų kodai
Įmokų kodai – tai, kas nesvetima visiems darbingo amžiaus asmenims, gaunantiems pajamų gyvenant Lietuvoje, bei juolab verslams: nesvarbu, turite mažąją bendriją ar didesnę individualią įmonę. Ir tuo pačiu lengvas galvos skausmas, kai ateina metas mokėti mokesčius, o ne kartą naudota vos trijų ar keturių skaičių įmokos kodo kombinacija eilinį kartą pasimiršta.
Būna ir taip, kad rūpintis mokestine prievole ir įmokos kodais apskritai tenka pirmą kartą. Nepatyrusiam verslui, kurio ne tik vystymu, bet ir finansiniu administravimu rūpinasi tas pats specifinių žinių šioje srityje neturintis žmogus, ar individualiam asmeniui, neseniai pradėjusiam pajamų teikiančią veiklą.
Visgi atliekant mokesčių įmokos VMI ar „Sodrai“ pavedimą nurodyti tikslų įmokos kodą būtina, jei norite, kad patvirtinimas apie jūsų kaip sąžiningo ir atsakingo verslo savininko ar piliečio atliktą pareigą be jokių nesklandumų atsidurtų valstybės biudžete.
Daugiau
DUK
Dažniausiai užduodami klausimai
Taupome Jūsų laiką ir atsakome į mūsų klientų dažniausiai užduodamus klausimus.
Vis dar turite klausimų? Užduokite juos užpildydami formą.
Pateikite klausimą ir atsakysime Jums per vieną darbo dieną
Jūsų užklausa gauta. Susisieksime su Jumis per vieną darbo dieną.
Užklausos išsiųsti nepavyko. Patikrinkite ar teisingai įvedėte el. pašto adresą, telefono numerį ir užpildėte visus laukus.
El. paštas
Susisiekite tiesiogiai el. paštu
info@tavoapskaita.lt
Tel. Nr.
Susisiekite tiesiogiai telefonu
+370 614 03 533